Gepersonaliseerd promotiemateriaal i.s.m. DeStudio (SintLucas)
Ontwerpen vanuit de wens van de vrager/klant is wat ik het liefste doe. Een ontwerp helemaal naar wens maken. Ik wil graag gepersonaliseerde producten ontwerpen. Promotiemateriaal personaliseren is een mooie manier om een bedrijf te promoten.
Een product met een eigen logo
Een bedrijf kan zichzelf op een leuke manier promoten door een logo toe te passen op een product om weg te geven; een give-away. Samen met 2 studenten van Sintlucas, Onyda en Mean, hebben we promotiemateriaal ontworpen die met een lasersnijmachine gepersonaliseerd kan worden.
Subtiel zichtbaar
De Studio
Studenten van SintLucas hebben de mogelijkheid om hun stage bij ‘DeStudio’ te doen. Bedrijven kunnen via DeStudio een opdracht uitzetten en dit door de studenten laten uitvoeren.
Dit heb ik ook gedaan. Twee studenten (Mean en Onyda) zijn voor mij aan de slag gegaan om een promotie product te ontwerpen. Vier andere Studenten van DeStudio hebben een huisstijl voor mij ontworpen.
Promotie producten en Give-Aways
Op beurzen willen bedrijven zich profileren d.m.v. hun merk en uitstraling. Ze willen onthouden worden. Ook kan je je klanten blij maken met een extraatje. Een eenvoudig product waar het logo van het bedrijf in is verwerkt. Er zijn enorm veel promotieproducten op de markt, maar dan kom je al vaak uit op een standaard mok met een logo of een sleutelhanger. Ik heb Onyda en Mean gevraagd om iets nieuws te bedenken met de lasersnijmachine als tool. Ik heb hun idee uitgewerkt in 3D en er een rendering van gemaakt.
De cactus-pennenbak van Mean
Je kan met deze gekke vormen je eigen cactus bouwen. De losse stukjes gekleurd perspex kunnen in elkaar geschoven worden. Een cactus die ook nog eens gebruikt kan worden als pennenbakje.
De kaarshouder van Onyda
Door de patronen die gebruikt zijn voor deze kaarshouder ontstaan er interessante schaduwen. Op de voorzijde kan een gepersonaliseerde naam of logo gegraveerd/ gelaserd worden.